Blogglista!

1. Vem är din bästa vän? Fanny heter hon!
2. Vilken färg har du på dina trosor just nu? rosa/blå
3. Vilken färg har du på din BH just nu? Svart
4. Vilket är ditt favoritnummer? 5, har alltid varit 5!
5. Vad var det senaste du åt? En supergod chokladkladdkakstårta jag bakat!
6. Om du var en krita, vilken färg skulle du vara då? Jag skulle vilja vara en lila, lila är bra!
7. Hur är vädret just nu? Kolmörkt, det är jättemörkt ute :(
8. Vem var den senaste personen du pratade med i telefon? Min syster, haha!
9. Vad är det första du ser hos det motsatta könet? Ögonen! 
10. Har du någon partner? Pojkvän sedan 3 år tillbaka, wohoo!
11. Favorit TV-program? Pretty little liars, finns fler men den är bäst. helt nördig.
12. Har du några syskon? Jupp 1 hel & 2 halvsystrar!
13. Längd? 165 cm, blev inte längre :(
14. Hårfärg? Pastellila/blå
15. Ögonfärg? Gröna som snor!
16. Använder du kontaktlinser? Näääää
17. Favorit högtid? JULAFTON
18. Favorit månad? Asså.. Juli kanske!
19. Har du gråtit någon gång utan någon anledning? Eh duuuh!
20. Vilken var den sensate filmen du såg? Tredje Hunger Games filmen
21. Favoritdag på året? Julafton!
22. Är du för blyg för att fråga ut någon på dejt? Näääädå!
23. Kan du stå på huvudet (utan att luta dig mot en vägg)? Absolut inte!
24. Kramar eller kyssar? Kramar, kramar är bäst.
25. Choklad eller vanilj? Choklad, hatar allt som har med vanilj och göra!
26. Har du tattueringar? Nä och får inte skaffa heller pga hudsjukdom.
27. Vad lyssnar du på just nu? Buy the stars - Marina and the diamonds
28. Är du kär i någon kändis? Johnny Depp pga harn är så bra. Men han är gammal :'(
29. Vilka böcker läser du just nu? Insurgent
30. Piercingar? Inga alls längre! Växte upp, höhöhö!
31. Favorit filmer? Harry Potter till den dag jag dör.
32. Ditt favoritfotbollslag? IFK Göteborg ju, stort fan!!
33. Vad gör du just nu? Skriver detta & efter detta ska jag plugga! 
34. Smöriga, naturella eller saltade popcorn? SMÖRIGA. Men annars saltade.
37. Hundar eller katter? Hundar, katter är lite creepy
38. Favoritblomma? Är det klyschigt att säga ros?
39. Har du blivit påkommen göra något du inte får göra? Vem har inte?
40. Har du en bästa kompis i det motsatta könet? Pojkvännen
41. Har du älskat någon nångång? Absolut!
42. Vem vill du träffa just nu? Fanny :(
43. Är du fortfarande vän med folk från skolan? Går i skolan så ja jag har väl vänner!
44. Har du någon gång skjutit med en pistol? Nä men med gevär har det skjutits!
45. Gillar du att flyga med flygplan? NEJ FY FAN.
46. Höger eller vänster-hänt? Höger!
47. Hur många kuddar sover du med? Jag har 2 st men jag sover inte på någon!
48. Saknar du någon? Boyfränd eller Fanny som sagt!
49. Lyssnar du på radio? Bara under bilturer!
50. Är det någon på Tumblr som du vill dejta? Inte vad jag vet!


Viktoria Eriksson    •     •   http://vickons.blogg.se/

najs med listor och fin bild :)

♫♪ sandra    •     •   http://www.sandramusic.spotlife.se

kul lista!

OLIVIA    •     •   http://Olivialice.se

fin bild!

sv: hihi tack, de är i silver/glittriga naglar :D
kram♥










Kom ihåg mig?


HannaVic logotype