Monday mornin'

Godmorgon kompisar! Idag är det Måndag vilket betyder en ny arbetsdag. Jag har ju vart vaken sen 06 så dagen har ändå börjar för länge sedan. Men jobba ska jag och efter detta så drar jag hem till ma boyfränd. Kan hända att jag somnar av en stund på soffan men va tusan gör det!! Jag behöver ju inte precis plugga? Det känns sååå sjukt att äntligen ha en fritid när jag kommer hem om dagarna. Det är knappt så att jag ens vet vad jag ska göra. Att efter ha pluggat röven av mig VARENDA dag under gymnasiet och någon dag under högstadiet, till att gå till en vardag där jag gör mitt jobb, kan åka från jobbet, hem till en fritid utan att behöva tänka så mycket mer. Men jag känner lite att detta är väl alla de fritidslösa år som jag tar igen nu! Wohooo, heja vuxenlivet trots de minus att jag har färre lediga dagar! 











Kom ihåg mig?


HannaVic logotype