En morgon i skogen

En sak som ni kanske inte riiiiktigt visste om lilla mig är att jag är uppvuxen med jakt. Jag var oftare med ut när jag var yngre men nu på senare tid vill jag med ut mer. Favoriten är harjakt, men igår blev det rådjur. Jag har inte velat skriva om jakt riktigt då jag vet att det är många personer som tycker att det är fel med jakt. Men nu kör jag! Den friska luften, hunddrev blandat med adrenalinkicken när man vet att djuret är nära, det är något! Nu blev jag lite deep känner jag, men hur som så var jag med ut och jagade rådjur igår. En råbock blev det!
 
Sen på eftermiddagen, eller eftermiddag och eftermiddag, klockan 21? Så drog jag ut på krogen tillsammans med pojkvännen och hans kompisar men mötte mina kompisar där, wohoo! Runt 2 drog jag med mig lillesyrran hem (hon va också ute) så cyklade vi i natten! SLUT


MATILDA    •     •   http://matildays.se

Förstår hur det menar det där med jakt, jag själv äter ju t.ex. kött och så men jag bryr mig väldigt mycket om hur djuren blir behandlade. Tycker det är hemskt när dom får lida, men jakt är ju annorlunda :)










Kom ihåg mig?


HannaVic logotype