Vad händer med dagarna?

Ja, det är en fråga jag ställer mig. Vad fan gör jag ens om dagarna? Jo, jag pendlar, andas, äter. INGET MER. För jag hinner inget mer, kanske en tur på stan om jag har tid för sånt. Men annars är mitt liv ganska så trist. Om jag inte är med min pojvän dvs men då så känner jag som sagt att jag inte riktigt vill blogga, för då är det han som är i fokus. Men snart är det ju sommarlov, 35 dagar kvar! Knappt någonting alls, bara en liten fis i rymden. 
 
Annars då? Jo, idag är det ju valborg. Jag ska fira denna dag med att vara hemma hos en kompis som passar på att fylla 18! Wiohoo! Heja Heja födelsedagar! Jag vill också fylla år, varför får inte jag fylla år för? Nåväl, jag får väl ta och visa en bild på mina fötter på min vägg istället, för det är ju där dom hänger liksom.
 











Kom ihåg mig?


HannaVic logotype