Mot stallet och tankar om jobb

Onsdag, arbetsdagen gick bra trots att man bara ville ut i solen som plötsligt dykt fram?? Vad hände där ens. Men nu är jag hemma och ska snart byta om för att ta mig till stallet, för som ni faktiskt inte vet så har jag gått och skaffat mig sköthästar! Hur mysiga som helst och det är superkul att rida igen.

I övrigt då? Jo jag har fått lite små funderingar kring min jobbsituation. Jag har nu jobbat på mitt jobb i 1 år, pendlat i 4 timmar om dagen för att jobba där i 4 timmar? Nu börjar jag fundera på att kanske söka något annat jobb som faktiskt ligger lite närmare, för detta börjar verkligen ta kol på mig, inte så kul längre så atg säga. Jobbet är det absolut inget fel på, det är superkul! Men är det värt alla pendlingstimmar? Hmm..












Kom ihåg mig?


HannaVic logotype