100 frågor

1. Hur gammal är du om fem år? 24 ååååår 
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Donna, hunden alltså!
3. Hur lång är du? 165 korta centimeter, vill vara längreee juuuu...
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Måste varit Epic för 4:e gången, så bra ju!
5. Vem ringde du senast? Pojkvännen, han sov, han skulle vakna.
6. Vem ringde dig senast? Far min!
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? "Jamaaaan" 
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda vägar!
10. När såg du senast din mamma? En vecka sedan, men imorgon dådu!
11. Vilken ögonfärg har du? Grön, men de kan vara bruna ibland om de vill
12. När vaknade du i dag? 11 på pricken!
13. Vilken är din favorit julsång? Nu tändas tusen juleljus!
14. Vilken är din favoritplats? G Ö T E B O R G. 
15. Vilken plats föredrar du minst? Bussen
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Förhoppningsvis framgångsrik, duuh! Tillsammans med karln min och ha 2 ungar! Och en hund!
17. Vad skrämde dig om natten som barn? MÖRKER, det gör det fortfarande, uschuschusch
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Ett "Here comes honey boo boo" avsnitt. BÄSTA SKRATTSERIEN.
19. Hur stor är din säng? 90cmmmmm
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar!
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Pyjamas pga mysigt. Men om de är asvarmt så blir det näck!
22. Hur många kuddar har du i sängen? 2 st, men sover aldrig på kuddar, haha! :'D
23. Hur många landskap har du bott i? En stycken!
24. Vilka städer har du bott i? Städer är bara Västerås, annars så bor jag i byhålor!
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota 4-ever
26. Är du social? Jag är nog för social, inte braaa.
27. Vilken är din favoritglass? Piggelin! Fungerar jämt och är bara bäst i världen.
28. Vilken är din favoritefterrätt? Chokladmousse.
29. Tycker du om kinamat? Jaaaa, älskar all mat!
30. Tycker du om kaffe? Nej gud nej, är ju bara ett barn!
31. Vad dricker du till frukost? Oboy eller té!
32. Sover du på någon särskild sida? Finns inte så många sidor i en 90-säng!
33. Kan du spela poker? Jajamensan!
34. Tycker du om att mysa/kela? Alltid, om jag inte är irriterad.
35. Är du en beroendemänniska? Absolut, jag är sockerberoende men försöker att få bort det nu, asjobbigt.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nä, vill gärna ha en tho :(
37. Vill du ha barn? Inte just nuuuu
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska flytande samt grundläggande tyska, förstår ju även norska och danska.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Näää, gör aldrig illa mig.
40. Föredrar du havet eller en bassäng? Bassäng, är livrädd för att bada i hav. 
41. Vad spenderar du helst pengar på? Smink och kamerautrustning :D
42. Äger du dyrbara smycken? Hahahhaah nä.
43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? PLL & DANCE MOMS.
44. Kan du rulla med tungan? Japp
45. Vem är den roligaste människan du känner? Min lillasyster 4-ever.
46. Sover du med gosedjur? Nä, de tar sån plats :(
47. Vad har du för ringsignal? Ingen aning, förmodligen någon standard-iphone-signal.
48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Vi hade kvar lite dockkläder förut, jag var ju så liten så jag fick bära dockkläder, haha!
49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Brödrosten? Hahaha
50. Flirtar du mycket? Nä, är för trogen, haha!
51. Kan du byta olja på bilen? Faktiskt, trots att jag inte har körkort!
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nix!
53. Vilken var den senaste boken du läste? Tredje fifty shades bokN.
54. Läser du dagstidningen? Ibland så!
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Veckorevyn!
56. Dansar du i bilen? Händer typ jämt
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? NRJ
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Vad är ett papper? Haha nädå, jag vet faktiskt inte oO
59. När var du i kyrkan senast? När jag var i Stockholm och kulturnörd som jag är så gick jag in i kanske 4 kyrkor.
60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Nicklas hette han, tror det var i sjuan??
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? En vecka med familjN!
62. Vem var det som senast gjorde något extra speciellt för dig? Säkert mamma, för jag är en person som bara ger och ger men får aldrig någonting tillbaka :( Men försöker sluta vara så naiv och ödmjuk all the tiiime.
63. Vad lyssnar du på just nu? TV'n som är på i bakgrunden.
64. Har du varit med i tidningen? När jag föddes, hahaha! Förstfödd i Västmanland 1996, THAT. (och skolsaker)
65. Vad är det konstigaste du ätit? Äter aldrig konstig mat..
66. Vem såg dig naken senast? Pojkvän
67. Vad är det för färg på din tandborste? Den är vit och blå!
68. Hur imponerar man på dig? Vara ödmjuk, snäll, omtänksam och vara smart!
69. Vem ringer du när du är arg/ledsen? Mor min
70. Har du någon piercing? Nix, får/kan inte. 
71. Din största vinst? Vinner aldrig haha. Kanske någon rosett när jag red? 
72. Civilstånd? Upptagen.
73. Vilka hemsidor besöker du dagligen? Youtube, hotmail och några bloggar
75. Ångrar du någonting du gjort? Nja, inte längre, men gjorde lite dumma beslut i högstadiet, men de är glömt :)
76. Hur gammal är din pappa? 43!
77. Vilket är ditt drömjobb? Modefotograf
78. Flytta hemifrån till Göteborg eller LA och få jobba med fotografering
79. Marsvin, hundar, häst
80. Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig? Jag är hypokondriker, jag pendlar näst intill varje dag, jag har väldiga komplex över mina fötter (storleken)
81. Svär du ofta? Inte längre, men ibland så flyger det ut lite fula ord.
82. Sverige när det är som bäst? Sommaren och hösten 4-ever.
83. Kan du åka slalom? Jajamensan fattas bara!
84. Vad har du ätit i dag? Äggröra och lite melon
85. Vad har du för utbildning? Grundskola & gymnasiet
86. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? Ansiktet, händer & nacke
87. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? Mina ben, fötter, öronsnibb, mage och bröst
88. Vilken är din bästa egenskap? Jag har väldigt lätt för att anpassa mig
89. Vilken är din sämsta egenskap? Jag är väldigt lat
90. Nämn två historiska personer som intresserar dig? Walt Disney & Annie Leibovitz
91. Saknar du någon? Min mamma & mormor, haha
92. Är det viktigt att fira födelsedagar? Absolut, även fast jag hatar min födelsedag & vill gärna få den firad på riktigt någon dag...
93. Vad gör dig ledsen? När jag känner mig orättvist behandlad
94. Vad gör dig glad? När jag känner mig uppskattad
95. Har du varit gift eller förlovad? Ne
96. Vad ska du göra i helgen? Plugga & kanske bada!
97. Vad är det knasigaste du gjort? Vunnit en grimarstävling? Haha är för knasig för att ens komma ihåg det knasigaste.
98. Vad har du för laster? Choklad
99. Vem är din förebild? Mormor och Nigel Barker
100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? Publicera!


Anna    •     •   http://annaterneborg.blogg.se

Damn, det var många frågor. Men kul att läsa svaren! Snor nog denna lista av dig :D
Svar: Ja, hon är riktigt het :)

Kohlers - Makeup Artist - Toppbloggare på Improveme    •     •   http://kohlers.se

Snygging!

Ska vi förresten gynna varande och följa varann på bloglovin? :) Kram!

MATILDA ROSQVIST    •     •   http://matildays.se

trevliga frågor :D










Kom ihåg mig?


HannaVic logotype