En asbra kväll

Så igår var jag hos min mormor & morfar. Vi åt en massa god mat, grillat och kräftor! Kräftor är ca det godaste som finns här på jorden. Men hur som helst så åt vi. Men innan vi åt så badade jag och söstrami! Det var huuur skönt som helst i vattnet, 22 hela grader! Så efter att ha badat lite för länge så var vi tvungna att gå upp för att äta..
 
Kvällen slutade med efterrätt och fika, samt att min lillasyster fick öppna paket då vi firade henne lite i förskott! Hon blev glad över sina presenter! (bra det cuz annars hade jag blivit arg över att hon inte gillade min världsbästa present). Så idag så ska jag packa ihop och dra mig mot nya breddgrader! Skoja, ska till far min. För imorgon så ska jag luncha med min kompis Axel å så ska vi filma in en video ihop, HUR KUL? Askul, HEJDÅ!


Beatrice Johansson    •     •   http://bbeatricejohansson.blogg.se/

Åhh, så himla härligt:)
sv: åh, tusen tack:D Kramisar♥










Kom ihåg mig?


HannaVic logotype