Brunt och bra

HOLA AMIGOOOZ. Kolla vad jag har köpt. Bra kombo va? Nä men som ni vet så har jag superkänslig asljus hudtyp så därav solkrämen. Jag frågade damen på åhlens efter de bästa de hade för jag orkar inte gå i tjocktröjor nå mer på sommaren för att slippa köttsåriga solbrännor. Egentligen skulle jag ha spf 50 men den avar slutsåld, SÅ DET FÅR BLI NÄSTA GÅNG. Det är ju ingen riktig sommarsol nu heller så de är nog lugna puckar.
 
Brun utan sol köpte jag för att.. ja, jag vill också veta hur det är att ha en annan hudton någongång i livet. Så tänkte ge det ett försök, kanske så fungerar det till och med? MEN HUR GÖR MAN. Google är din vän men vet ni hur man kan få bästa resultat? Fick tipset att skrubba huden med en disksvamp innan av en kompis. Men vet ni hur man ska använda produkten? För jag har NOOOLLL koll på sånahär fakesaker. PUSS ♥


Anna    •     •   http://annaterneborg.blogg.se

Har aldrig lyckats smeta på det där ordentligen alltså.. Men hoppas du kan klura ut det! :)










Kom ihåg mig?


HannaVic logotype